Λεπτομέρειες Προγράμματος
Αν και δυσκολεύεται να κατατάξει τη μουσική της σε κάποιο είδος καθώς προκύπτει μέσα από τον πειραματισμό, οι συνθέσεις της έχουν έντονο το κινηματογραφικό στοιχείο, τον αυτοσχεδιασμό, με σαφείς επιρροές από τον μινιμαλισμό και τη νεοκλασική μουσική. Πειραματίζεται με τον ήχο της και επιθυμία της είναι ο ακροατής να συμμετέχει σε μια εμπειρία ηχοτοπίων που δημιουργούν ποικίλα συναισθήματα και εικόνες.
Βιογραφικό
Η Ελένη Μοσχοβούδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Εργάζεται ως δασκάλα μουσικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και σε Μουσικά σχολεία και ωδεία ως δασκάλα πιάνου.
Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου και μουσικής θεωρίας σε ηλικία 9 ετών στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μάνδρας και στο Ωδείο Ελευσίνας. Συνέχισε τις σπουδές της στο κλασικό πιάνο και στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής στο Ωδείο Αθηνών και στο Αττικό Ωδείο, όπου και αποφοίτησε με διακρίσεις.
Είναι κάτοχος Integrated Master του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην κατεύθυνση της Ιστορικής και Συστηματικής Μουσικολογίας. Η Πτυχιακή της εργασία είχε ως θέμα “Τα 24 Πρελούδια και Φούγκες για Πιάνο op. 87 του D. Shostakovich, ως αυτόνομο έργο αλλά και ως συνέχεια μιας παράδοσης”.
Έχει παρακολουθήσει master classes στο πιάνο σε Ελλάδα και εξωτερικό με τους πιανίστες Γ. Χατζηνίκο, Λ. Τότσιου, Α. Λεϊμονή, Ch. Dimaras, A. delle Vigne, L. Boyadjieva, D. Bashkirov. Μαθήματα πιάνου έχει παρακολουθήσει επίσης με τον Ούγγρο πιανίστα Imre Rohmann στο Mozarteum University of Salzburg και στο Prayner Konservatorium für Musik und Dramatische Kunst στην Βιέννη με την Tamara Atschba. Υπήρξε επίσης μουσικός στην performance του έργου ‘Inuksuit’ του Αμερικανού συνθέτη J.L.Adams σε επιμέλεια των D. Perkins και Δ. Δεσύλλα.
Στα πλαίσια του Σεμιναρίου “Εργαστήρι ελληνικής μουσικής” του Τμήματος Μουσικών Σπουδών (ΕΚΠΑ) συνετέλεσε στην επιμέλεια του χειρογράφου του συνθέτη Θ. Σακελλαρίδη της Όπερας ‘Περουζέ’, η οποία παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο τον Ιούνιο 2018 από την Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου).
Το τελευταίο χρονικό διάστημα ασχολείται με την ενορχήστρωση, σύνθεση και εκτέλεση της δικής της μουσικής. Οι συνθέσεις της έχουν έντονο το κινηματογραφικό στοιχείο με σαφείς επιρροές από τον μινιμαλισμό και τη νεοκλασική μουσική. Πειραματίζεται με τον ήχο της και επιθυμία της είναι ο ακροατής να συμμετέχει σε μια εμπειρία ηχοτοπίων που δημιουργούν ποικίλα συναισθήματα και εικόνες.